Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на маркуч високо налягане на хидравликата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на маркуч високо налягане на хидравликата

    Привет, колеги! Наскоро получих теч от маркуча за високо налягане на хидравликата на волана, и тъй-като не намерих тук инфо, реших да споделя. В началото теча беше слаб - купих си течност за доливане, с идеята да си доливам, докато се избистри, пък и да събера информация през това време, но теча много бързо се увеличи - за 100тина км си стана сериозен... Разпитвах патили колеги, но само един имаше опит, и то с 2 модела на Ауди. По неговите обяснения, тръбата, която е продължение на маркуча, се откача от кормилната рейка. Започвам огледа, с леки разглобявания, и голямо нежелание - рейката почти не се вижда... Свалих акумулатора, свалих подложката под него, и на стойката му намерих изрязан процеп, под който минава тръбата, и точно там - съединение! Голям подарък от италианците! Развих съединението с 2 ключа - 19 и 20 - такива имах... Другия край - маркуча, го разхлабих от помпата с раздвижен ключ и доразвих с френски, затова не мога да кажа номер на ключ. Маркуча слиза под радиатора, преминава в тръба, която е хваната с 2 пласмасови скоби. М/у тръбата и скобите има гумени втулки, които са сцепени. Най-голямата трудност беше освобождаването на тръбата от втората скоба - тя се намира точно под изходящия маркуч на радиатора. Разкопчах скобата, издърпах втулката настрани, и тогава извадих тръбата от скобата. Занесох тръбата-маркуч на ремонт при "Папе" - бул. "Ботевградско шосе" бл. 6 - намира се в края на локалното след бензиностанция "Еко". Тел: 029454304, 028478039, 028407047. Работно време 9.00-17.00, събота - до 13.00. Оставих я сутринта, взех я на другия ден след 15.30. Цена с 2 нови уплътнителни шайби за към помпата - 30 лв. Монтажа е лесен, като трудността пак беше при втората скоба - първо голата тръба, после втулката. Обезвъздушаване: вдига се предницата на колата, маркуча, които върви заедно с въпросната тръба, и идва от рейката, се освобождава от разширителния съд, пуска се надолу, в някакъв съд (прозрачен), запушва се щуцера на разширителния съд, освободен от маркуча, налива се хидравлична течност, и започва въртене на волана от край докрай, докато излизащата течност добие цвета и бистротата на новата. След това се запалва двигателя, като се следи течността в съда да не стига дъното, и пак се следи цвета на изтичащата. Когато започне да изтича бистра, двигателя се гаси, маркуча се закача обратно на разширителния съд, двигателя се пали, въртене на волана, и евентуално доливане на масло. При мен капачката на разширителният съд беше деформирана, предполагам от горещина, и не се стягаше добре, затова махнах показалеца на нивото, заедно с гуменото уплътнение - в показалеца има вентилационен канал, и оставянето на гуменото уплътнение без показалеца елеминира вентилирането. Нямам никакви проблеми засега (месец).
    Last edited by jrdn69; d.m.y г., 13:40.

  • #2
    Този ремонт за 155 ли се отнася. Нима има съединение на тръбата за високо налягане някъде под акумулатора?
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

    Comment


    • #3
      Колеги, това обяснение за 155 ли се отнася? Някой мооже ли да каже?
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #4
        Според мен - да - за 155 е.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          Благодаря! Така е!
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment

          Working...
          X